spelaDOTA2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare?

3 posters

Go down

Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare? Empty Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare?

Post by Snuffeldjuret Thu Jun 14, 2012 9:00 am

Tycker du att denna https://speladota2.forumotion.com/f6-diskussion delen bara skall visas för medlemmar?
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

Posts : 515
Join date : 2010-09-04
Age : 39
Location : Göteborg, Sweden

Back to top Go down

Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare? Empty Re: Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare?

Post by Niss3 Thu Jun 14, 2012 1:02 pm

Vill du att forumet ska vara öppet så ser jag ingen mening med att dölja just diskussionerna. Dock är jag för att de endast ska kunna läsa och inte skapa/svara i trådar så länge de inte accepterats som medlemmar (bortsett från ansökningsdelen).
Niss3
Niss3

Posts : 45
Join date : 2012-06-08
Age : 36
Location : Skövde

Back to top Go down

Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare? Empty Re: Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare?

Post by Blomkruksvaktaren Thu Jun 14, 2012 9:03 pm

Niss3 wrote:Vill du att forumet ska vara öppet så ser jag ingen mening med att dölja just diskussionerna. Dock är jag för att de endast ska kunna läsa och inte skapa/svara i trådar så länge de inte accepterats som medlemmar (bortsett från ansökningsdelen).
Jag håller med (Du o jag verkar dela samma åsikter) Smile
Blomkruksvaktaren
Blomkruksvaktaren

Posts : 76
Join date : 2012-05-01

Back to top Go down

Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare? Empty Re: Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare?

Post by Snuffeldjuret Thu Jun 14, 2012 9:12 pm

Ja det känns väl som att communityn känns lite lös eller otajt om vem som helst kan komma in o skriva ja. Om det är det ni menar Very Happy.
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

Posts : 515
Join date : 2010-09-04
Age : 39
Location : Göteborg, Sweden

Back to top Go down

Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare? Empty Re: Skall denna delen bara visas föra speladota2 spelare?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum