spelaDOTA2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansökan: Thelete (inbjuden)

2 posters

Go down

Ansökan: Thelete (inbjuden) Empty Ansökan: Thelete (inbjuden)

Post by Thelete Thu Aug 09, 2012 2:02 am

Hur gammal är du?
17

Vad vill du ha för spelaDOTA2-användarnamn? (Som ditt IRC-, ts3- och steamnamn skall vara likt vid spelaDOTA2-lir)
Thelete

Vad har du för IRC Auth? (Kolla här: https://speladota2.forumotion.com/t151-irc-guide-internet-relay-chat om du behöver hjälp att fixa IRC och/eller en Auth)
Thelete

Länka till din steam-profil:
http://steamcommunity.com/id/Thelete/

"Känner" du någon som redan är medlem? (och iså fall vem?)
Nej
Hur hörde du talas om oss?
Såg någon skriva något om SpelaDOTA2.tk in-game i dota2 och tyckte att det va intresant så jag kollade upp det och mycket riktigt så är det riktigt intresant

Vad känner du att du kan erbjuda spelaDOTA2?
En dedikerad spelare som gillar dota2 och för hoppnings vis som kan dra in en eller annan kompis också

Vad hoppas du få ut av spelaDOTA2? (vad hoppas du att spelaDOTA2 kommer bli?)
hoppas att spela med bra spelare och även mot bra spelare, hoppas även på att jag kan upgradera mitt dota2 spelade till nästa nivå

Gissa i jämna hundratal hur många matcher du spelat sammanlagt i DotA, HoN och Dota 2
troligen runt 500 varav 300-400 är dota 2, spelade mycket LoL innan och jag vet att det är stor skillnad på spelen men det var i alla fall mycket lättare att plocka upp dota2 än för en helt ny spelare, är även ganska snabb lärd så jag hoppas att det inte gör för mycket att jag inte har dom där 1000+ gamesen

Vilka hjältar eller typ av hjältar gillar du att spela?
alla, support, off-lane/hard-lane, Carry, Mid, Jungle, dom ända jag inte klarar av att spela hyffsat är Enchantress och Chen eftersom att jag kommer från LoL som inte har några Macro heroes så är det den absolut svåraste delen

Har du ts3 installerat samt en fungerande mic med helt ok ljudkvalitet?
Ja

Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra medlemmar? (Länk)
Förutom 1000+ games så ja

Har
du läst detta topicet och hur väl tycker du att du kan det som nämns?
(kommentera gärna om det är något du vill lägga till eller ta bort!)
(Länk)
tycker att i princip allt är klart och tydligt, kunde nog 99% av det som stod och nu vet jag allt Very Happy tror inte det är något problem

Är det något du vill tillägga?
hoppas på att få spela med er snart Razz hoppas att den som läser det här har en bra dag också Very Happy

Thelete

Posts : 1
Join date : 2012-08-08

Back to top Go down

Ansökan: Thelete (inbjuden) Empty Re: Ansökan: Thelete (inbjuden)

Post by Snuffeldjuret Thu Aug 09, 2012 7:04 pm

Välkommen!

Recommenderar att du läser igenom detta topicet och de topics det länkar till för att få en smidig start i spelaDOTA2: https://speladota2.forumotion.com/t92-viktigt-meddelande-till-alla-nya-medlemmar

Ses på ts3, IRC och in-game =).
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

Posts : 515
Join date : 2010-09-04
Age : 39
Location : Göteborg, Sweden

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum