spelaDOTA2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansökan: MrQ (inbjuden)

2 posters

Go down

Ansökan: MrQ (inbjuden) Empty Ansökan: MrQ (inbjuden)

Post by MrQ Sun Jul 08, 2012 8:28 pm

Hur gammal är du?
18

■ Vad vill du ha för spelaDOTA2-användarnamn? (Som ditt IRC-, ts3- och steamnamn skall vara likt vid spelaDOTA2-lir)
MrQ som mitt namn är ingame / steam

■ Vad har du för IRC Auth? (Kolla här: https://speladota2.forumotion.com/t151-irc-guide-internet-relay-chat om du behöver hjälp att fixa IRC och/eller en Auth)
Har ingen auth just nu, precis fixat ny dator och inte använt mig utav IRC på väldigt länge, fixas snarast möjligt om jag blir acceptad Smile

■ Länka till din steam-profil:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197997791653/

■ "Känner" du någon som redan är medlem?
Nej det gör jag icke.

■ Vad känner du att du kan erbjuda spelaDOTA2?
En trevlig och bra spelare med mycket erfarenhet från dota1/hon som sällan(aldrig) whinar på sina medspelare.

■ Vad hoppas du få ut av spelaDOTA2? (vad hoppas du att spelaDOTA2 kommer bli?)
En bra inhouse liga för oss svenskar som har tröttnat på vanliga MM matcher som är invaderade av antingen galet kassa spelare eller ryssar som man inte kan förstå sig på varken språk mässigt eller spelstil mässigt.

■ Gissa i jämna hundratal hur många matcher du spelat sammanlagt i DotA, HoN och Dota 2
Oj svår fråga, dota1 kanske 1400matcher, HoN 400-500, Dota2 400

■ Vilka hjältar eller typ av hjältar gillar du att spela?
Hardcarry / Mid heroes är de jag är starkast på, Är en väldigt allround spelare som spelat de mesta så kan i princip spela vilken roll som helst och göra ett dugligt jobb. Favorit heroes är : Broodmother, QoP , Windrunner, Sand king

■ Har du ts3 installerat samt en fungerande mic med helt ok ljudkvalitet?
Ja de har jag.

■ Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra spelare? (Länk)
Ja det känns som att jag gör de Smile

■ Har du läst detta topicet och hur väl tycker du att du kan det som nämns? (kommentera gärna om det är något du vill lägga till eller ta bort!) (Länk)
De mesta är ju rätt standard grejer så ja jag har koll på det som nämns i den tråden.

■ Är det något du vill tillägga?
Nej inte direkt, tackar för mig och för att ni har orkat läsa igenom hela ansökan och hoppas man kan få iaf ett tryout game med er Smile Ha de gött! / Joakim"MrQ"

MrQ

Posts : 1
Join date : 2012-07-08

Back to top Go down

Ansökan: MrQ (inbjuden) Empty Re: Ansökan: MrQ (inbjuden)

Post by Snuffeldjuret Mon Jul 09, 2012 11:21 am

Tjennare!

Trevligt, lade till dig till steam friends, så låt oss spela lite tillsammans i ts3 och så =).
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

Posts : 515
Join date : 2010-09-04
Age : 39
Location : Göteborg, Sweden

Back to top Go down

Ansökan: MrQ (inbjuden) Empty Re: Ansökan: MrQ (inbjuden)

Post by Snuffeldjuret Wed Jul 11, 2012 3:17 pm

Välkommen!

Recommenderar att du läser igenom detta topicet och de topics det länkar till för att få en smidig start i spelaDOTA2: https://speladota2.forumotion.com/t92-viktigt-meddelande-till-alla-nya-medlemmar

Ses på ts3, IRC och in-game =).
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

Posts : 515
Join date : 2010-09-04
Age : 39
Location : Göteborg, Sweden

Back to top Go down

Ansökan: MrQ (inbjuden) Empty Re: Ansökan: MrQ (inbjuden)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum