spelaDOTA2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansökan: Paavel

3 posters

Go down

Ansökan: Paavel Empty Ansökan: Paavel

Post by Paavel Sat Aug 04, 2012 10:40 pm

■ Hur gammal är du?
ditt svar: 17

■ Vad vill du ha för spelaDOTA2-användarnamn? (Som ditt IRC-, ts3- och steamnamn skall vara likt vid spelaDOTA2-lir)
ditt svar: Paavel eller Pav

■ Vad har du för IRC Auth? (Kolla här: https://speladota2.forumotion.com/t151-irc-guide-internet-relay-chat om du behöver hjälp att fixa IRC och/eller en Auth)
ditt svar En polare kommer hjälpa mig med det Smile

■ Länka till din steam-profil:
ditt svar http://steamcommunity.com/profiles/76561198012286458


■ "Känner" du någon som redan är medlem?
ditt svar: Ingen än , antar Junn3 om han blir accepterad

■ Vad känner du att du kan erbjuda spelaDOTA2?
ditt svar: En aktiv och duktig spelare som önskar sig bli bättre i framtiden. Kommer finnas mycket på kanalen.

■ Vad hoppas du få ut av spelaDOTA2? (vad hoppas du att spelaDOTA2 kommer bli?)
ditt svar:En stor svensk Dota 2 community där man undviker ryssar och andra nötskal. Antar där man finner nya vänner och kanske även claner! Smile

■ Gissa i jämna hundratal hur många matcher du spelat sammanlagt i DotA, HoN och Dota 2
ditt svar
DotA = minns 30 och kanske max 40 - 50 , fast då lirade jag mest med kompisar än på public så jag såg inte spelet på samma sätt nu som förr:)

LoL = väldigt få , blev inte lvl 30 men lyckades komma över 20 så kanske lika många som på DotA , hursomhelst la jag av med det när jag fick min Dota 2 key:)

HoN = 3 - 5 matcher , bara test.

Dota 2 = över 270* games.

Har inte vart så insatt i Moba spel innan men är det väldigt mycket nu för tiden och lär mig nytt varje game.

■ Vilka hjältar eller typ av hjältar gillar du att spela?
ditt svar Jag har varierat väldigt mycket med roler men den jag föredrar mest är nog Carry / semi carry.

Support är nått jag skulle kunna tänka mig men inget jag är bäst på just nu.

Om vi säger heroes inom carry rolen så är det Luna och Anti-mage , void kan va helt okej

inom semi carryn så är det självklart brewmaster och jugger hehe!

Engima har alltid varit nått jag har beundrat inom Dota 2 och kan även säga att det är min favorit support eller bara initiate men har sina nackdelar.

■ Har du ts3 installerat samt en fungerande mic med helt ok ljudkvalitet?
ditt svar Yes!

■ Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra medlemmar? (Länk)
ditt svar Självklart

■ Har du läst detta topicet och hur väl tycker du att du kan det som nämns? (kommentera gärna om det är något du vill lägga till eller ta bort!) (Länk)
ditt svar Allt viktigt verkar redan finnas fast man skulle kunna tillägga vilka roler och heroes borde satsa på benefit items som hex , meka , arcane boots och sånt som är bra för teamet. Sen vilka items och heroes contrar fiende lagets men det kan diskuteras.

■ Är det något du vill tillägga?
ditt svar Inte så mycket , är ni intresserade kan ni nå mig via skype , steam eller kanske även ts3. Smile


Last edited by Paavel on Sun Aug 05, 2012 7:10 am; edited 2 times in total

Paavel

Posts : 2
Join date : 2012-08-04

Back to top Go down

Ansökan: Paavel Empty Re: Ansökan: Paavel

Post by Paavel Sat Aug 04, 2012 10:43 pm

glömde skriva över "ditt svar" ><

Paavel

Posts : 2
Join date : 2012-08-04

Back to top Go down

Ansökan: Paavel Empty Re: Ansökan: Paavel

Post by Snuffeldjuret Sun Aug 05, 2012 8:37 am

Tjennare!

Du verkar vara en trevlig pick, men har inte bra "skill level average" (https://speladota2.forumotion.com/t43-hur-man-kan-se-om-en-match-man-spelat-ar-normal-high-eller-very-high-skill) för att jag skall vara bekväm med att bjuda in dig med en gång (jag har tittat mycket på det där så vet hur jag skall och kan tolka det).

Så det bästa är att du försöker hitta någon/några medlemmar i IRC-kanalen att spela med för att visa vad du går för. Det kan vara ganska svårt att hitta dock eftersom vi inte riktigt fått igång det som system, men frenzy är ofta villig Very Happy.
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

Posts : 515
Join date : 2010-09-04
Age : 39
Location : Göteborg, Sweden

Back to top Go down

Ansökan: Paavel Empty Re: Ansökan: Paavel

Post by Frenzy Sun Aug 05, 2012 3:16 pm

Mirc ftw!
Frenzy
Frenzy
spelaDOTA2 admin

Posts : 86
Join date : 2012-04-03
Location : Kristianstad, Sweden

Back to top Go down

Ansökan: Paavel Empty Re: Ansökan: Paavel

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum