spelaDOTA2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansökan: Digestive

Go down

Ansökan: Digestive Empty Ansökan: Digestive

Post by Digestive Thu Jan 10, 2013 10:06 pm

Ansökningsmall
-----------------------------------------
■ Hur gammal är du?
Blir 19 år detta år

■ Vad vill du ha för spelaDOTA2-användarnamn? (Som ditt IRC-, ts3- och steamnamn skall vara likt vid spelaDOTA2-lir)
spelaDOTA2-Digestive

■ Vad har du för IRC Auth? (Kolla här: https://speladota2.forumotion.com/t151-irc-guide-internet-relay-chat om du behöver hjälp att fixa IRC och/eller en Auth)
Digestive

■ Länka till din steam-profil:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197990112196

■ "Känner" du någon som redan är medlem? (och iså fall vem?)
Nej

■ Hur hörde du talas om oss?
Clans & Organizations forum

■ Vad känner du att du kan erbjuda spelaDOTA2?
Engagemang och aktivt spelande

■ Vad hoppas du få ut av spelaDOTA2? (vad hoppas du att spelaDOTA2 kommer bli?)
Jag älskar att spela moba spel men ogillar att spela utan kommunikation och då känns detta perfekt.
Mina kunskaper i mobas är dock störst i LoL där jag har 1000+ games men tycker dota 2 är bättre på alla plan så jag hoppas på att få feedback och bli bättre på Dota 2!

■ Gissa i jämna hundratal hur många matcher du spelat sammanlagt i DotA, HoN och Dota 2
300

■ Vilka hjältar eller typ av hjältar gillar du att spela?
Ranged int eller agi carry

■ Har du ts3 installerat samt en fungerande mic med helt ok ljudkvalitet?
Ja

■ Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra medlemmar? (Länk)
Absolut

■ Har du läst detta topicet och hur väl tycker du att du kan det som nämns? (kommentera gärna om det är något du vill lägga till eller ta bort!) (Länk)
När det kommer till IRC är jag lite av en nybörjare men jag följde de guider som fanns till förfogande och då var det inga svårigheter annars var det inget konstigt.

■ Är det något du vill tillägga?
Som sagt har jag inte så många games sammanlagt från Dota, HoN och Dota 2 men jag har god kunskap från väldigt aktivt spelande i LoL (som sagt 1000+ games) och jag kan prestera bra i Dota 2 men mitt mål är att bli riktigt bra på Dota 2 men samtidigt ha roligt såklart. Jag tycker att det är mycket lättare att utvecklas om det finns med spelare som kan kritisera och påpeka saker som jag borde göra bättre eller annorlunda.
Ser fram emot respons!
MVH Jesper

Digestive

Posts : 1
Join date : 2013-01-10

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum