spelaDOTA2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansökan: Laudes (nekad)

2 posters

Go down

Ansökan: Laudes (nekad) Empty Ansökan: Laudes (nekad)

Post by Laudes Sat Jul 07, 2012 1:36 am

■ Hur gammal är du?

16år bast

■ Vad vill du ha för spelaDOTA2-användarnamn? (Som ditt IRC-, ts3- och steamnamn skall vara likt vid spelaDOTA2-lir)

Laudes förstås!

■ Vad har du för IRC Auth? (Kolla här: https://speladota2.forumotion.com/t151-irc-guide-internet-relay-chat om du behöver hjälp att fixa IRC och/eller en Auth)

Laudes

■ Länka till din steam-profil:

http://steamcommunity.com/id/Laudes

■ "Känner" du någon som redan är medlem?

Nej.

■ Vad känner du att du kan erbjuda spelaDOTA2?

En aktiv spelare, en trevlig icke-ryss som inte sticker mitt i spelet. Och så vidare...

■ Vad hoppas du få ut av spelaDOTA2? (vad hoppas du att spelaDOTA2 kommer bli?)

Jag hatar att förlora, men jag gör det stup i kvarten för att hela laget sög, eller någon enda som lyckades feeda hela motståndarlaget till vinst. Jag hoppas att spelaDOTA2 kommer göra att jag kan spela med lite trevliga människor som FÖRSTÅR vad man säger, och som kan spela bra.

■ Gissa i jämna hundratal hur många matcher du spelat sammanlagt i DotA, HoN och Dota 2

Någonstans mellan 500 och 1000.

■ Vilka hjältar eller typ av hjältar gillar du att spela?

Invoker,Death Prophet, Storm Spirit, Night Stalker, Crystal Maiden, Broodmother, Natures Prophet, med flera.

■ Har du ts3 installerat samt en fungerande mic med helt ok ljudkvalitet?

Har inte TS3, mick har jag! Såvitt jag vet så fungerar den utmärkt, inte hört några klagomål från britterna!

■ Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra spelare? (Länk)

Självfallet.

■ Har du läst detta topicet och hur väl tycker du att du kan det som nämns? (kommentera gärna om det är något du vill lägga till eller ta bort!) (Länk)

Läst, och jag kan i princip allt. Det enda jag inte BRUKAR göra är väl wardblocka skogscreeps, känner dock till hur och varför man gör det, men eftersom jag mest kört pubs så är det inte så vanligt där, tyvärr.

■ Är det något du vill tillägga?

Är medlem i en brittisk klan kallad Vorto, om det har någon relevans.

Laudes

Posts : 2
Join date : 2012-07-07

Back to top Go down

Ansökan: Laudes (nekad) Empty Re: Ansökan: Laudes (nekad)

Post by Snuffeldjuret Sun Jul 08, 2012 5:33 pm

Tjennare!

Tror tyvärr inte att du är duktig nog för oss. Ser att du inte spelat någon "very high" eller "high" match. Om du undrar vad jag menar kan du kolla hur man kollar upp sådant här: https://speladota2.forumotion.com/t43-hur-man-kan-se-om-en-match-man-spelat-ar-normal-high-eller-very-high-skill#96

Vi har inte riktigt bestämt oss för hur våran rekryteringsprocess skall se ut än, så ursäktar det sena svaret! Du får jättegärna höra av dig igen om du märker att du börjar få en hel del "high"-matcher i din historik!
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

Posts : 515
Join date : 2010-09-04
Age : 39
Location : Göteborg, Sweden

Back to top Go down

Ansökan: Laudes (nekad) Empty Re: Ansökan: Laudes (nekad)

Post by Laudes Sun Jul 08, 2012 9:16 pm

Det verkar ganska dumt att basera spelnivån på folk på det sättet. Eftersom det är inte bara min spelnivå som räknas utan allas, så om hela laget är värdelöst, så hamnar jag såklart bland dem och spelet anser att jag är "värdelös".

Om du däremot kollar på någon replay och anser att jag är värdelös, så visst.


Laudes

Posts : 2
Join date : 2012-07-07

Back to top Go down

Ansökan: Laudes (nekad) Empty Re: Ansökan: Laudes (nekad)

Post by Snuffeldjuret Mon Jul 09, 2012 11:20 am

Fast matchmakingen borde ju sätta en i matcher med folk på ungefär samma nivå. Sen även om det inte fanns något matchmaking system så är det extremt osannorlikt att man inte hade hamnat i i alla fall några high-matcher om man själv är på den nivån.

Kollar man på ett större antal matcher så får man imho ett ganska bra resultat, och jag har kollat de senaste 100 matcherna på typ 100 spelare som jag spelat med så jag borde veta vad jag pratar om. Fördelen med att kolla på detta jämfört med repaly är att det tar mycket mindre tid. Replays får man ta i det man känner är gränsfall.
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

Posts : 515
Join date : 2010-09-04
Age : 39
Location : Göteborg, Sweden

Back to top Go down

Ansökan: Laudes (nekad) Empty Re: Ansökan: Laudes (nekad)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum