spelaDOTA2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fotboll

+2
Snuffeldjuret
Niss3
6 posters

Go down

Fotboll Empty Fotboll

Post by Niss3 Mon Jun 11, 2012 8:43 pm

Fotboll Jenter__sverige__vm_253020x_17441770

Visst hejar jag på Sverige, men jag är inte så insatt i fotboll att jag skulle sitta och kolla på det. Hade vi tagit oss till final hade det varit en annan sak. Tycker ni det är konstigt att jag är så ointresserad av fotbollen Smile? Jag sitter istället uppe hela nätter och kollar på Blizzcon, MLG, GSL, OSL osv!
Niss3
Niss3

Posts : 45
Join date : 2012-06-08
Age : 36
Location : Skövde

Back to top Go down

Fotboll Empty Re: Fotboll

Post by Snuffeldjuret Mon Jun 11, 2012 11:35 pm

Jag är nog lite mittemellan, mitt emellan? Vad det nu heter ^^. Fördelen med e-sport är ju att det inte är en "bedömningssport" som fotboll som handlar till en imho för stor del hur domaren dömmer.
Snuffeldjuret
Snuffeldjuret
spelaDOTA2 admin

Posts : 515
Join date : 2010-09-04
Age : 39
Location : Göteborg, Sweden

Back to top Go down

Fotboll Empty Re: Fotboll

Post by Ryssk Tue Jun 12, 2012 10:12 am

Men det klart att man kollar fotbollen, jag kollar gärna dödens grupp, speciellt då danmark spelade så otroligt bra fotboll. Märks dessutom att Sverige INTE kommer att gå vidare i sin grupp, ifall dom spelar som dom gör, riktigt div.6 fotboll med långbollar. Och inte vågar slå bollen på felvänd spelare. Utan man tar det för säkert där dom får för mycket press. En spelstil som dög med andra ord på -80 talet.
Ryssk
Ryssk

Posts : 32
Join date : 2012-04-03

Back to top Go down

Fotboll Empty Re: Fotboll

Post by Blomkruksvaktaren Tue Jun 12, 2012 2:55 pm

Ryssk wrote:Märks dessutom att Sverige INTE kommer att gå vidare i sin grupp, ifall dom spelar som dom gör, riktigt div.6 fotboll med långbollar. Och inte vågar slå bollen på felvänd spelare. Utan man tar det för säkert där dom får för mycket press. En spelstil som dög med andra ord på -80 talet.

Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Blomkruksvaktaren
Blomkruksvaktaren

Posts : 76
Join date : 2012-05-01

Back to top Go down

Fotboll Empty Re: Fotboll

Post by eahrniee Tue Jun 12, 2012 6:11 pm

Tittar bara på fotboll om de är me kompisar eller om man har något bet på gång.

eahrniee

Posts : 1
Join date : 2012-05-21

Back to top Go down

Fotboll Empty Re: Fotboll

Post by orakelgrisen Tue Jun 12, 2012 8:17 pm

Tycker Sverige spelade bra, bara det att försvaret var grymt dåligt samt att man brände hur många chanser som helst.
orakelgrisen
orakelgrisen

Posts : 10
Join date : 2012-05-31
Age : 30
Location : Karlstad

Back to top Go down

Fotboll Empty Re: Fotboll

Post by Ryssk Wed Jun 13, 2012 1:03 pm

Försvaret var bra, hur många chanser hade Sverige framåt? jo, en från Mellberg och 1 från Zlatan. Mittfältet och Forwards var ett skämt. Samt att Lustig inte ska bara ha skit som tidningarna gillar att framhäva.

Testa spela själv i 90 minuter där du har press på dig hela tiden i försvaret. Och så fort du får iväg bollen så tappar dom den direkt.
Ryssk
Ryssk

Posts : 32
Join date : 2012-04-03

Back to top Go down

Fotboll Empty Re: Fotboll

Post by Blomkruksvaktaren Wed Jun 13, 2012 1:41 pm

Det blev för mycket tjongfotboll ifrån Sveriges sida, och spelet stannade upp när vi fick tag i bollen. Där tyckte jag att det började falla.
Blomkruksvaktaren
Blomkruksvaktaren

Posts : 76
Join date : 2012-05-01

Back to top Go down

Fotboll Empty Re: Fotboll

Post by Ryssk Wed Jun 13, 2012 7:19 pm

Dom hade ju ingen press, dom stod 10meter ifrån bollhållaren, vad för än taktik Hamrén hade så sög den hårt...


Men Gomez! Vilken stjärna Very Happy
Ryssk
Ryssk

Posts : 32
Join date : 2012-04-03

Back to top Go down

Fotboll Empty Re: Fotboll

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum